Η εταιρεία Donkey, αναζητά υπάλληλο γραφείου για πλήρη απασχόληση. • SILICON | Κέρκυρα

Η εταιρεία Donkey, αναζητά υπάλληλο γραφείου για πλήρη απασχόληση.

Κέρκυρα
04/11/2022

Περιγραφή Θέσης

Η εταιρεία Donkey, που δραστηριοποιείται στο χώρο της διαχείρισης κρατήσεων Airbnb στην Κέρκυρα, αναζητά να εντάξει στην ομάδα της υπάλληλο γραφείου για πλήρη απασχόληση.

Κύριες αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση κρατήσεων
  • Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
  • Διαχείριση της επικοινωνίας με τους πελάτες (και στα αγγλικά)
  • Διαχείριση της επικοινωνίας της εταιρείας με συνεργάτες
  • Τήρηση αρχείων και καταλόγων συνεργατών
  • Διαχείριση λοιπών οργανωτικών θεμάτων
  • Οργάνωση γραφείου και συναντήσεων, υποδοχή ραντεβού

 

Απαραίτητα προσόντα – προφίλ:

  • Πτυχίο Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
  • Άριστη γνώση αγγλικών
  • Άριστη γνώση Η/Υ (MS Office)
  • Εμπειρία στην οργάνωση γραφείου και στην ανάληψη σύνθετων καθηκόντων
  • Άριστη γραπτή και προφορική επικοινωνία (και στα αγγλικά)
  • Άτομο επικοινωνιακό, εξωστρεφές, οργανωτικό, συνεργάσιμο & με ευχάριστη προσωπικότητα

Η εταιρία παρέχει:

  • Ευχάριστο περιβάλλον
  • Πενθήμερη απασχόληση, συνεχές ωράριο
  • Αποδοχές ανάλογες των προσόντων