/ Αγγελιες
Η εταιρεία Donkey, αναζητά υπάλληλο γραφείου για πλήρη απασχόληση.
Κέρκυρα
04/11/2022
Επικοινωνία
Φίλτρα:
Επιχειρήσεις
Φίλτρα:
Αγροτικά
Περιγραφή Θέσης
Η εταιρεία Donkey, που δραστηριοποιείται στο χώρο της διαχείρισης κρατήσεων Airbnb στην Κέρκυρα, αναζητά να εντάξει στην ομάδα της υπάλληλο γραφείου για πλήρη απασχόληση.
Κύριες αρμοδιότητες:
- Διαχείριση κρατήσεων
- Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Διαχείριση της επικοινωνίας με τους πελάτες (και στα αγγλικά)
- Διαχείριση της επικοινωνίας της εταιρείας με συνεργάτες
- Τήρηση αρχείων και καταλόγων συνεργατών
- Διαχείριση λοιπών οργανωτικών θεμάτων
- Οργάνωση γραφείου και συναντήσεων, υποδοχή ραντεβού
Απαραίτητα προσόντα – προφίλ:
- Πτυχίο Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
- Άριστη γνώση αγγλικών
- Άριστη γνώση Η/Υ (MS Office)
- Εμπειρία στην οργάνωση γραφείου και στην ανάληψη σύνθετων καθηκόντων
- Άριστη γραπτή και προφορική επικοινωνία (και στα αγγλικά)
- Άτομο επικοινωνιακό, εξωστρεφές, οργανωτικό, συνεργάσιμο & με ευχάριστη προσωπικότητα
Η εταιρία παρέχει:
- Ευχάριστο περιβάλλον
- Πενθήμερη απασχόληση, συνεχές ωράριο
- Αποδοχές ανάλογες των προσόντων