26 Οκτ 2023

Δημιουργία και ανάπτυξη customer Loyalty

Θεματολογία

Σε αυτό το training μπορεί κανείς να μάθει πώς να δημιουργεί και να αυξάνει την αφοσίωση των πελατών του στην επιχείρησή του και κατ’ επέκταση την προσέλκυση νέων πελατών. Το να έχει κατακτήσει την αφοσίωση των πελάτων της, είναι πολύ σημαντικό για κάθε επιχείρηση καθώς συνεπάγεται πληθώρα από οφέλη από την αυξημένη διατήρηση πελατών, την απόκτηση νέων πελατών ως και την ενδυνάμωση του brand στην αγορά και την υπεροχή έναντι του ανταγωνισμού. 

Εισηγητής

Η Ιωάννα Κάμπη είναι οικονομολόγος με 20ετή εμπειρία στην εκπαίδευση ανθρωπίνου δυναμικού και έχει υπάρξει μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και βραβευμένο μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (Ε.Ι.Μ.) υπό την αιγίδα της Ε.Ε.Δ.Ε. (Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων). Έχει δώσει διαλέξεις, ομιλίες και έχει παρουσιάσει work shops, για θεσμούς όπως η TEDx, το Mindspace κ.α. Έχει αποσπάσει διεθνείς βραβεύσεις ως project manager. Έχει ιδρύσει την NLP Ionian όπου ασχολείται με το business coaching, όπου συνδυάζει την οικονομία και εξειδικεύει τις τεχνικές του NLP ώστε να απευθύνεται στις ανάγκες των επιχειρήσεων και να βελτιστοποιεί τις λειτουργίες τους. 

 

Ενδιαφέρομαι
Ιωάννα Κάμπη
ΣΑΒΒΑΤΟ 4/11
10:00 - 14:00
70€


    Δηλώστε συμμετοχή








    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.