Πωλήσεις & Εξυπηρέτηση Πελατών

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη Πωλήσεων & Εξυπηρέτησης πελατών τόσο στις Λιανικές όσο και στις B2B πωλήσεις .

Στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, η τέχνη των πωλήσεων αποτελεί τον πυρήνα της επιτυχίας. Κατακτήστε την τεχνική των πωλήσεων και ελάτε ένα βήμα πιο κοντά στους στόχους σας! Στο νέο, αυτό σεμινάριο  θα ανακαλύψετε  τις πιο αποτελεσματικές τεχνικές πωλήσεων & εξυπηρέτησης πελατών, προκειμένου να ξεπεράσετε τις προκλήσεις της αγοράς και υπόσχεται να αναβαθμίσει τις ικανότητές σας και να σας εφοδιάσει με τα εργαλεία που χρειάζεστε για να επιτύχετε.

 

Εάν είσαι από εκείνους που αναζητούν να κατακτήσουν την τέχνη των πωλήσεων και να προχωρήσουν προς τους επαγγελματικούς τους στόχους, το νέο μας σεμινάριο είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι!

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη Πωλήσεων & Εξυπηρέτησης πελατών τόσο στις Λιανικές όσο και στις B2B πωλήσεις, που επιθυμούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητά τους στον απαιτητικό κόσμο των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών.

Το  Σεμινάριο Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών 16 ωρών, περιλαμβάνει ένα σύνολο ενοτήτων που καλύπτουν κάθε ανάγκη.

Ετοιμαστείτε να κατακτήσετε την τέχνη των πωλήσεων και να προωθήσετε την επιχείρησή σας προς νέα ύψη!

 

 

O Πέτρος Ρούσης είναι πιστοποιημένος (ΕΟΠΠΕΠ), full- time εκπαιδευτής σε θέματα ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού. Επαγγελματικά, έχει δραστηριοποιηθεί στην εκπαίδευση με περισσότερες από 30.000 ώρες εκπαίδευσης. Έχει συνεργαστεί με μεγάλες ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις, τόσο  σε θέματα σχετικά με τον εσωτερικό πελάτη, (management, εργασιακές σχέσεις, επικοινωνία, ηγεσία, team building, management  απόδοσης, coaching,  empowerment , διαχείριση αλλαγών, positive psychology), όσο και τον εξωτερικό πελάτη, (πωλήσεις, customer service,  χειρισμός αντιρρήσεων, διαπραγματεύσεις, τεχνικές παρουσιάσεων).

Θεματολογία

  • Customer Excellence, οι προδιαγραφές.
  • Mapping the journey, Customer Relationship Concept .
  • Διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό, στα βασικά καλύτερος.
  • Extra service.
  • Συντονισμός με τον Πελάτη, αποκάλυψη αναγκών.
  • Εντοπισμός προσδοκιών.
  • Customer Touch Points, επικέντρωση εξυπηρέτησης.
  • Expectations VS Experience, έλεγχος χάσματος.
  • Καλωσόρισμα παραπόνων.
  •  Τι λες – πώς το λες.
  •  Οι ιδιαιτερότητες στη τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
  •  Ακοή αντιπροσώπου, ακοή Πελάτη.
  • Χειρισμός παραπόνων. Από τον θυμό στην ικανοποίηση.
  • Καθησυχαστική και Πειστική επικοινωνία.
  • Οι Γνώσεις, Η Διάθεση, Η Επικοινωνία, η Προσαρμογή, η Συμπεριφορά, η Ευελιξία.
  • Από την εξυπηρέτηση στην Πώληση.
  • Προσέχω τα σινιάλα πώλησης.
  • Ευέλικτα προσαρμοσμένη παρουσίαση.
  • Trial-closing questions.
  • Κλείσιμο πώλησης.

 

Οφέλη

Στο τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες, συμμετέχουσες:

  • Θα είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται τις συμπεριφορικές ιδιαιτερότητες του κάθε πελάτη ώστε να προσαρμόζουν κατάλληλα την δική τους.
  • Θα μπορούν να διερευνούν ουσιαστικά τις προϊοντικές ανάγκες του ώστε αφ’ ενός να τον εξυπηρετούν με τον καλύτερο τρόπο και αφετέρου να δημιουργούν νέες πωλήσεις.
  • Θα έχουν αναπτύξει τις δεξιότητες τους στην πειστική επικοινωνία με αποτέλεσμα τόσο την βέλτιστη εξυπηρέτηση όσο και την ανάπτυξη των πωλήσεών τους.
  • Θα έχουν επιβεβαιώσει τα δυνατά τους σημεία και θα έχουν πάρει οδηγίες για τον έλεγχο των προς βελτίωση σημείων τους.
Ενδιαφέρομαι
Πέτρος Ρούσης
Κόστος Διήμερου Προγράμματος 350€ (50% έκπτωση στις πρώτες 10 εγγραφές)


    Declare Participation








    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.