Η εταιρεία μας αναζητά υπάλληλο γραφείου με επαγγελματισμό, ευγένεια και σεβασμό, ικανή να συντονίζει και να υποστηρίζει το έργο της ομάδας. Στα καθήκοντα της συγκεκριμένης θέσης περιλαμβάνεται η γραμματειακή και διοικητική υποστήριξη.
• Παροχή διοικητικής υποστήριξης στη Διεύθυνση
• Υποστήριξη λογιστηρίου
• Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών
• Διαχείριση της επικοινωνίας της εταιρείας με συνεργάτες
• Τήρηση αρχείων και καταλόγων συνεργατών
• Διαχείριση λοιπών οργανωτικών θεμάτων
• Οργάνωση γραφείου και συναντήσεων, υποδοχή ραντεβού
• Πολύ καλή γνώση αγγλικών
• Πολύ καλή γνώση Η/Υ (MS Office)
• Εμπειρία σε θέση προσωπικής βοηθού – γραμματείας διοίκησης
• Εμπειρία στην οργάνωση γραφείου και στην ανάληψη σύνθετων καθηκόντων
• Άριστη γραπτή και προφορική επικοινωνία
• Δημιουργικότητα, επαγγελματισμός, επικοινωνιακές δεξιότητες
• Άτομο εχέμυθο, οργανωτικό, εργατικό, δυναμικό, συνεργάσιμο & με ευχάριστη προσωπικότητα
– Ευχάριστο περιβάλλον
– Πενθήμερη απασχόληση, ευέλικτο ωράριο
– Αποδοχές ανάλογες των προσόντων